segt.

Hej där!

Helt seg dag. Har inte gjort ngt av nytta. Men det e iof. bra det kanske ibland. Gick inte ens utanför dörren. Imorr ska vi som sagt vandra över till pappa vid två. Känner mig lite rastlös, eller att jag behöver röra på mig,, så jag ska nog kirra det imorrn. Gymmet e ju stängt, men man kanske drar på sig understället och snöskorna och tar en runda? mmm, jag tror nog dedt. Vill åka pulka också förresten, det e ju roligare än man tror, e det ngt som vill åka med mig, kommigen nu!:)

Nu ska jag iaf. natta så att jag kan komma upp skapligt imorrn. Nattzz<33

Kommentarer
Postat av: soffan

hej snälla sluta gör punkt efter förkortningar. fett jobigt att läsa. :*D

2009-12-26 @ 00:10:21
Postat av: Anna

men det e ju så det ska va?

2009-12-26 @ 00:20:40
Postat av: Tora

jag kanske vill åka pulka. Vi måste ju göra nåt för att manifestera att vi snart är myndiga.

2009-12-27 @ 11:58:01
Postat av: sara

nej anna, i så fall ska man ha punkt efter varje bokstav.. men ja stör mig inte jättemkt.

blev det ngn pulka? nu e det för sent för tott haha

2009-12-28 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0