Plugg hos sarizz

Nu sitter jag och ppluggar hos sars. Har gjort lite fek, men det e plättlätt, så nu avancerar jag vidare till mitt projektarb eftersom jag ska ha handledarsamtal imorrn bitte och måste samla ihop mig så att säga.

Idag hade va yrkesdag i schuulen, jag kolla på civilekonom och brottsmålsadvokat, spännande.... Sen drog vi och luncha på Hållplatsen, Nina och Malin, libanesiskt, mmm, asså den där såsen:) Efter det var det hem till lyan och chilla och käka en portion havregrynsgröt, mkt äta, alltid:) Sen var det träning med empis och Linnea, härligt svettigt. Sen kom jag hem och käka middag, och sen bröt jag arm med pappa, fast han vann:( men snart ska jag ta han!! Jag skriver när jag har gjort det:)

Ja just det, jag skulle förklara förra titeln. Jo, när jag åkte tunnelbana i söndags såg jag typ världens snyggaste kille. Asså det var inte bara en i mängden, utan det var liksom så att jag undrade, är det ingen som märker det eller, -Hallå!!? Han var liksom bara helt perfekt snygg. Mm de va det;)

Nu ska jag fortsätta med det jag gör:) PÖSS


Kommentarer
Postat av: soffan

man kan verkligen tänka sig hur snygg han var (med din smak lixåm)

2009-12-03 @ 20:57:47
Postat av: Tora

Jag tänker liksom Danny. Fast yngre och med lite mer fjortisfrilla... Och jeans med snoddar runt vristerna.

2009-12-03 @ 23:24:03
Postat av: sara

bor han vid globen eller vaddå?

2009-12-04 @ 13:06:25
Postat av: soffan

ja typ samma här. fast ändå med typ nåt jävligt fult. typ skit stor näsa eller nåt. och har typ en portfölj eller så. det ska se ordentligt ut!

2009-12-04 @ 16:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0