Marvinsklubben!

Ikväll va jag på fika och spelning för marsvinsklubben:) Väldigt trevligt och mkt kakor!! Två set med klädbyte inplanerat:) Sen va det överraskning med hemlig gäst..:) det va en tjej som blåste eld, coolt! Hon fick typ tändvätska i ansiktet efter ett tag, så det blev lite flammor i ansiktet, såg inte kul ut för henne, men det gick bra:) Det var svinkallt ute som ni säkert vet, och när vi skulle hem missa vi precis tvärisen. Så vi tog den åt andra ålet istället och tog tuben hem istället:) Så nu e jag hemma:) vet inte om jag kanske ska sova tidigt idag, vore skönt faktiskt:) mmmm.. lite bilder från kvällen:


Marsvinsklubben




Kommentarer
Postat av: soffan

älskade killen i bakgrunden. men fulare kläder får man ju leta efter........

2009-12-21 @ 23:41:35
Postat av: A

hahah, aa jag med.

2009-12-22 @ 02:02:24
Postat av: Anonym

Det var kul!

2009-12-23 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0