lunch

Tjaa!

Kom precis hem från skolan. Vi va typ 8 pers, och sen hade jag fek och klara ett läxförhör. så då behöver jag inte kompletera sen efter ju, känns bra! Tog typ en evighete att komma till tbanan, och sen när jag väl kom dit såg jag att mitt tåg precis gick, men det var typ 5 min sent. Men sen var det så långt till nästa att det inte ens stod, så jag fick vänta i mer än 10 min till, men det gjorde inte så mkt idag. Torsdagar e nice asså. Slutar vid 12.25 och ingen träning, helt ledig dag känns det som även fast jag va i skolan. Nu håller jag på att laga llunch. Potatis (asså älska potatis<3), ködebullar med stekt ägg och lingonsylt, gott va?!:) Sen ska jag nog mysa ner mig i soffan och kolla på PH och sen bonde, kanske tar lite glögg sen också, det vore myyz. PUSS


Kommentarer
Postat av: Tora

Asså jag fattar aldrig först vad du menar när du skriver fek, tänker typ alltid först att det är nåt smeknamn på nåt eller att du har stavat fel innan jag lite senare kommer på vad det betyder.

2009-12-18 @ 23:21:35
Postat av: Anna

Hahah:)

2009-12-19 @ 00:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0