Kyleffekt -20?!! brrr..

tjo bro´s!

Precis hemkommen från träningen:) blev helt slut, vet inte varför?? det va ju bara en vanlig träning. Intervallet, vi körde 14 km/h idag, duktiga, dock bara tio st, men men. Vi skippade mage idag, för det körde vi i måndags och så körde vi rygg och armar istället, ska ju klara en chin sen!! asså jag va fett tagad förut på det! e det fortfarande, men det känna som det går segt. Men faktiskt, jag har blivit bättre på armhävningar:)

Känns som jag inte ätit någontig idag. Typ en vit macka till frulle, halv pastaportion till lunch och sedan två bananer, en för och efter träningen, det krävs dock mer för att driva den här kroppen;) så nu blire mat! Pap e på julbord, vill också ha julbord, inte ett enda i år än ju, julen känns långt borta även fast det bara e typ 9 dgr, OMG!då fyller jag år om typ 14 dagar:)

Idag i skolan har det vait rätt soft. Först kemi, vi gjorde typ inget, eller jo lite, just det, måste checka min inbox! Sen va det lunch och sen matte. VI fick reda på proven som ju gick sämst, för många inkl mig. HAH. Tydligen e jag klar G, så sen får jag typ det betyg jag får på sista provet fatta jag det som, men egentligen, vad betyddet det vi gjorde innan då? va det bara "övningsprovn" då eller? aaa, tål att tänkas på.. Jag ska iaf. satsa järnet, asså verkligen, komer aldrig att nöjja mig med mindre än ett VG, då e det fan stöört!! Fick tips från molle att kolla på gamla nationella prov, så det ska jag göra, taack:) eftersom han typ har tagit från dom hela tiden. Annars gäller det väl att repetera ochså, och sen fixa fusklapp. Asså tillåten:) Annars va lektionen helt ok vi jobbade ju inget, förutom jaa, vissa saker, kurragömma med min bok, klotter i min kalender, stickskador på mitt block och plundring av mina fickor, KUL.

På fredag e det avslutning, ska bli skönt men skulle kunnat köra en vecka till, lätt. Man vill liksom spara lovet till då det verkligen behövs, fattar ni? Men å andra sidan e det kanske för att det blir softare nu eftersom terminen går mot sitt slut, vad tror ni?

Nu e jag som sagt var riktigt hungry! ENJOY!

Kommentarer
Postat av: Tora

Oj jag skulle dö om jag behövde vänta en vecka till på lovet, jag har aldrig längtat så mycket till ett lov som nu.

2009-12-16 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0