idrottsdag

Idag var det idrottsdag på schemat, yay!! Dock tycker jag att det var lite sämst, för våran andra volleybollmatch blev Wo, och volleyboll i tiom inuter, dett e ju fan bara tur!? Jag tycker det borde vara typ innebandy, fotboll, basket och volleyboll, hade vart fett ku, men men , vad gör man. Och förresten, räknar dom med att folk skolkar eller, för ofta att tre skoler får plats i sjöstadshallen, bara vi behövde ju två avslutningar där för att få plats förut, ajja, kanske? Skulle egentligen träna vid fem, och jag ska träna, men jag pallar inte åka till gymmet för empis och linnea är sjuka, så då kan jag lika gärna göra mina upphopp här hemma idag, kul, ska nog ta tag i det nu:) Sen blir det dusch, och sen plugg.



japp, nu va det tomt iburken, see ya gals and guys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skoj.

2009-12-08 @ 21:58:20
Postat av: Tora

det var jag som skrev...

2009-12-08 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0