I´m back!

Halloj.

Oj, seg upppdatering där, men det har ju hänt grejjer;) nee, men virus-programmet på min dator gick up för två dagar sen, så jag har inte velat interneta på den, och den stationära är inte riktigt min grej längre även om den ändå är rätt nice:)

Jaa, i tisdags fyllde jag år iaf. KUL! Då vare partajj vill jag säga;) alla va där! haha, men jo typ alla var här, släkt och vänner och så. Vi hade lagat en kycklinggryta med cocosmjölk som iaf. jag tyckte va asgod!! Tille efterrätt var det såklart marängswiss!!; yay! godaste mixen:)!! Sen vandrade vi ut, och jaa, dom som va me vet vad som hände:) fick iaf. använda mitt leg för typ första gången, så det va ju trevligt. Måste iof. göra ett nytt nu, palla liksom. Egentligen är det konstigt att det kostar att göra pass och id-kort och sådär, det borde vara varje människas rätt attt ha legitimation ju, det borde va gratis.

Okej, men idag e det nb¨år, jag har käkat med the family nu, asgott! ska träffa saris vid 11 och sen in till Lord:) vi höres!:)

Puss


Kommentarer
Postat av: Tora

varför gjorde du en glad smiley?

2010-01-04 @ 10:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0