home

Hej i stugorna!

Kom precis hem från Sofia. Va ju där och firade hennes födelsedag:) Blev ju dubbelt upp eftersom hon ej vissste om the surpise;) Det va iaf. fett god quinoa-sallat!! jag menar det verkligen!och trevligt sälle. Eftersom man fortfarande e et litet glin blev det hemgång för mig, men it´s ok, min tid kommer;) och sen hade jag lånat ut mina kläder till emp-gumman, hoppas jag får tillbaka dom!;) heh. Jag insisterade på att ta 160:an till gm-plan, och sen tuben, och tora gav till slut med sig, vem pallar vandra liksom? Nu sk jag röjja sängen och sen sova, imorrn blir det julmys och träning! yay! Glögg e ju så¨gott! mm,.. PUSS GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Tora

Haha du kommer aldrig få tillbaka dom.

2009-12-13 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0