HEI

mornin!

Vad gör  ni? Jag har precis ätit frulle och måste nu skriva ett bajsigt arbete, men men, får göra det nu, för sen har jag ingen tid på hela helgen egentligen. Ikväll ska jag ju till sofia, ska försöka dra dit så fort jag e klar, eller har kommit en bra bit på vägen, men det e ju inte så att man pallar sitta i typ fem timmar med det iaf. så, det kommmer jag nog göra. :) Skulle ju egentligen har tränat igår, men jag gjorde det i torsdags istället, fast då palla jag int egöra hela för onsdagens träning låg fortfarande i kroppen.. så det blev 5 km löpning plus ett spinning-intervall-pass istället, men det va ändå rätt bra:) Förresten har jag faktiskt blivit starkare i armarna efter alla tynga maskiner på gymmet.) NICE ELLER HUR?!

Igår förresten var jag först i skolan, 9 pers där på morgonen, men det va rätt kul:) och sen blev lunchen askort av ngn anledning, och sen va det lite mer skola. Efter det väta jag i skolan ett tag, för jag skulle träffa lord, tott och sars vid 15.30, men tiden var inte inne än. Det var julmys i skolan, väldigt myyzzz.. Vid ca 14.50 tog vi bussen till slussen, och sen tuben in till stan. Det blev glass på montis, väldigt gott, men när jag hade ätit upp halva kom jag på att jag egehtligen skulle ha strut! men men, inget att göra. Sen kom sofia och maria förbi av en slump, så hon joinade med en glass:) sen anslöt även empelie och vi blev en riktig hop av folk;)

A sen gick jag på en julkonsert, och sen drog vi hem, var tröööt då.. Men det var ju jäkligt nice när vi kom hem. För det första hade T ätit upp alla grillad kyckling, min middag!, sen hade en lampa exploderat, så det hade gått en propp, och då funkade inte boxern, fattar inte riktigt varför, och då funkade inte heller datorn eftersom att trådlösa sitter i en kontakt som va av.. men ja det löste sig till slut iaf.

Men nu ska jag get going! och ni med? PUSS

Kommentarer
Postat av: Tora

öhhhhhhhhh jag har ingen kommentarsinspiration. men jag måste ju så varsågod, inte min största prestation.

2009-12-13 @ 22:18:17
Postat av: sara

sofia kom int förbi av en slump, jag bjöd in henne när vi sågs en snabbis på onsdagen.. fast det kanske hon hade glömt o så blev det en slump iaf?

2009-12-13 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0