Dan före dopparedan..

Nämen tjena!

I morsen blev jag väckt kvart i 8, inte kul. Gick upp vid 9 och käka. Drog sedan iväg till gymmet. Pallade inte stressa, så jag tränade ett tag. Sprang sammanlagt 8 km, cykla ett intervallpass på 20 minuter + mage rygg och armar:) Måste ju utnyttja gymkortet innan det går ut till nyår:) Kom dit vid kvart över tio, åkte där ifrån vid kvart i ett, men som sagt det e ledigt, så stressa ej!

Sen åkte jag hem och åt lunch och bytte kläder, och sen åkte jag in till Sofia och Sara i stan som satt och huttrade på en bänk i kungsan;) nej skojja, i kungshallarna va dom och åt lunch. När jag kom dit va dom i princip klara, så vi gick vidare till lite olika ställen, bl.a. Akademibokhandeln och Hm home, har ni varit där förresten? Sen tog vi tuben och kom hem rätt skapligt. Svänngde förbi pappa och kollade på topmodel och eurosport watts, ganska kul;) hehe.. Sen hem till mamma där granen va klädd, och käka middag. Undrar om jag ska sätta på en film kanske, hmmm, trött e jag ju som vanligt också;)

Imorrn är det julafton:) Vad ska ni göra?  Jag ska va hemma hos mamma med lite släkt bara, och sen två dagarr efter jul ska vi till pappa, med dom andra:) Har typ ingen aning om ad jag ska få, har inte önskat mig så mkt. eller jo lite, men jag pallar inte ha ngra förväntningar. Samtliga, ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Tora

Skojigt skämt det där med kungsan.............. Nä men god jul min kära, ses nån gång.

2009-12-23 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0