bio

Heej! har ni saknat mig?;)

Nu är det jullov! Har precis skickat in min sita gjej:)

Jag och sofia tog en bio nu till kvällen, myz i biomörkret:) Vi såg "Flickan som lekte med elden":) Nu måste jag läsa den tredjeboken med så jag kan se den också. På ett ställe när Lisbeth blev överfallen av R.N blev det jättehögvolym, och läskigt, så jag skrek värsta tjejskriket, sofia tyckte att jag skämde ut henne.. men det e ju bara reflexer faktiskt, och det e ju bra att ha bra reflexer. Nu blire bonde-resan, med pankisar och siirap, MUMS! See ya folks!


hihi..


bio!!

Kommentarer
Postat av: soffan

asså nej du skrek absolut inte värsta "tjejskriket". utan bara ett skitkonstigt skrik som att du typ skojjar. en entonig skitläskig.

2009-12-18 @ 12:04:30
Postat av: Tora

haha

2009-12-18 @ 23:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0