25e

Hellow homies;)!

Hade ni bra julafton? Min va iaf. bra. Lungn sådär, men hade faktiskt inte den där riktiga julkänslan ändå, ngn som håller med? Fick iaf. en rubiks kub av min bror, som jag var helt upptagen med hela kvällen:) Vet hur man löser 2/3 av den, men måste bara lära mig finichen också:)

Idag blir nog väldit chillig dag också, förresten så hade jag ställt alarm på 10.30 för jag inte vill gå upp 12 varje dag. Men när tror ni jag vaknar? kvart i tolv! tror min mobbe börjar bli lite schleeten, när den bara inte ringer sådär. ok för den här gången, men tänk om jag skulle upp och göra ngt viktigt. Nu hinner det ju typ bli mörkt tills man har ätit frukost!!? Är det förresten ngn som vet när den mörkaste dagen på året är?

Imorrn ska vi hem till papp och ha en till julafton kan man säga med f och f också:) So long friends!


Kommentarer
Postat av: Tora

Nä, jag fick inte heller riktig julkänsla. Fast det var mys ändå :)

2009-12-25 @ 16:49:46
Postat av: soffan

den dagen va för några dagar sen. nu blire bara ljusare å ljusare

2009-12-25 @ 17:15:39
Postat av: Karin

lärde du dig att lösa den 2/3 på endast några timmar, bara sådär? jag klarar inte ens en sida!!!



xoxo gossip girl

2009-12-25 @ 20:57:00
Postat av: sara

jag hade inte heller 100 julkänsla. men ngn klok person sa att man bara har den riktiga julkänslan varannat år.. det tycker jag stämmer för mig iaf, förra året var nice :)

2009-12-28 @ 17:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0