20 DECEMBER 2009 22:18

Hej ni!

Idag klev jag som sagt upp ca 5.30, inte nice! Sen driig jag iväg och spela cup. Första matchen va kul, men sen spåra det lite om man säger så.. men det var iaf. kul att ha en dag med laget, och sen träffa jag foök från mitt gamla lag och min gamla mvtränare som jag snicksnackade litet med:) Så jag e ändå nöjd med dagen. och sen kom jag ju hem mkt tidigare än vad jag trodde vilket betydde att jag kunde följa med till mina kusiner som fyller 20:e och 22:a :) Så jag spenderade kvällen där, eller en del av den iaf. Jag lyckades somna i tv-rummet, men sen kom T och skrämde mig så jag skrek, asså han tycker att det e kul för att jag skriker, men va fan ska man göra, bättre det än att bli stum iaf.

Ska nog gå och lägga mig snart för jag e trött. Ska upp och träna med Linnéa förhoppningsvis:) sen bkire stan och sen julfika, klockan 18, bara en fråga, varför ligger fikat på middagstid?;) Vi får se vad resten av veckan bringar, spännande..

Kommentarer
Postat av: soffan

men de väl inte bara fika kanske. de ä väl spelish också....?

2009-12-20 @ 22:41:09
Postat av: Tora

jishcp9 uf9wuhrn onrfvåomv j ofnjag kan inte komma på vad jag ska skriva

2009-12-23 @ 22:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0