värme, yay!!

Hej människor!!

Helgen spenderade jag i oslo! det var nice ändå, vi gick omkring och kolla påolika saker, och sen så badade vi ochså, och åt räkor:) Hotellet var nice, 21:a våningen på radisson plaza mitt i oslo. Länge sen jag åt hgotellfrukost med buffe;)

Den här veckan har jag varit på miro och fiskat kräftor och chillat galet, asnice. Fett med sol, fast ven alger vindstilla dagar. Nu har magd och jag kokat kräftorna och nu ska vi dra och bada. Jag ar också tränat och spelat match under veckan, lite jobbigt att åka dit mkt längre än vanligt och på kvällen passar inte bussarna och så, men men det fuka, matchen vann vi med 6-1. Nice. Nu ska vi bada, och jag ska övningsköra, tutade på en katt förut som satt på vägen, men den får ju lära sig lite hut!;) Puss puss!!


Kommentarer
Postat av: soffan

haha <3

2009-08-08 @ 12:41:09
Postat av: Tora

vad fin du är!<3<3<3

2009-08-12 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0