Thai, Thai, Gai Satay!

Hellow Everybody!!!

Har ni det nice eller? Idag har Jag, Tora, Sofia och Sara cyklat till Miro, mycket trevligt:) Så här såg dagen ut:

Jag steg upp ca 10.30 och åt frukost, kokt ägg och majsbröd. Sen tittade jag lite på friidrotten och var inne på datorn. Jag försökte också få ihop mina flickor;) Sara som var på naturcompaniet och köpte kängor, tora vars mamma blockerade den fasta telefone, och Sofia som låg och sov med mobilen i handen. Men till slut lyckades vi iaf. bestämma att vi skulle ses vid Tora klockan 1. Jag var där kvart över tätt följd av de endra:) Sen åkte vi. Maraton-cykeln som jag nu använder är väldigt nice. Lättrampad, bra glid och bekväm, tummen upp för den. När vi lyckats ta oss till Farsta stannade vi för att köpa någonting att äta. Vi gick till ica, men tydligen fanns det inga mogna avokado där, så vi fickk dra tillbaka till Hemköp efter lite mutter... Jag köpte plättar, Winerbröd och äpplen:) Socker snodde jag på Mc Donald's, hiih busigt va?? Tora och Sara Körde på någon slags avokado-macka  och tomater mm, och Sofia tog en Mc Chicken Junior om jag inte har fel? Sen bar det av vidare. Det gickändå ganska snabbt sista bitn, och snart var vi framme:) Till vår stora glädje hadde moltäcket spruckit upp, och solen kikade fram, myyzzz.. Vi badade, 18 degrees kanske, och sen åt vi vår lunch):) Sen komm det upp en and på bryggan, och Sofia som tyckte det var det gulligaste djuret som finns började mata den med mina plättar. Det ledde i sin tur att dens kompisar kom dit, och sen la dom sig på bryggan och bajsade!!!? Så jävla ofrächt, men Sara och Sofia tyckte det var heeelt naturligt. Blåbär hade dom ätit också, asså fåglarna, om ni förstår vad det betyder?;)

Sen bar det iaf. iväg hemmåt, och det gick faktiskt ganska snabbt;) Jag och Sofia mötte T vid Thai-resturangen, och jag tog Gai Satay, kycklingspett med jordnöttssås, mkt gott, fast ganska salt. Sofia tog en assstark!! Sen kolla vi friidrotten, och så, den e slut imorrn, böööhhuuu:( Men då börjar iof. Dam fotbolls-EM, yay!!

Tyvärr har jag ingea bilder att lägga upp från idag:( Har varit lite dålig på att dokumentera, men här är en bild från när vi va i på ön Keffalonia i Grekland, här blickar vi ner på strande Myrthos:)



See you guys, Ciao!

Kommentarer
Postat av: soffan

fint inlägg gummz! <3

2009-08-23 @ 00:55:21
Postat av: Tora

Det roliga är att det måste vara ytterst få som läser din blogg som inte var med på cykelutflykten. Men annars håller jag med föregående talare!

2009-08-23 @ 18:15:26
Postat av: sara

HAHA, i love your blogg anna!

förlåt att ja muttrade lite.. :( höhö

2009-08-23 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0