Trääning, yay!!

Hej svej!!

Idag har jag varit i skolan, måndag, men det var helt ok faktiskt:) Historia, kemi, taco-bar med molle;) och sen matte. Vi fick en ny mattelärare, och han verkade faktiskt bra:) tur det. Sen träffa jag sara för att avsnitt av gossip girl:) Sen skynda jag hem, och gissa vad som var på tv???, Gossip girl!! , gammalt, men ändå. Sen bar det iväg till träningen, och den var askul, med mina nya röda skor!!:) Hade dock glömt mina copa på matchen igår, men som tur var hade fia med sig dom:) Sen var det bad och dusch, och sen hem med bussen. Hemma typ en timme tidigare än vanligt, asskönt, vi borde träna klockan 18 varje dag istället, skulle man precis hinna från skolan, men dock mat på vägen, men men.

Imorrn e det kort dag, slutar 12.30, sen hem och ta itu med lite saker, och packa och chilla sen träning igen. Nu ska jag börja dra mig tillbaka. Läsa lite, och så. Håller på att ta mig igenom låt den rätte komma in, men det e seeg tycker jag, såg filmen också som typ alla tycker e asbra, men ag tyckte den var lite komstig, inen riktig lösning kändes det som, eller så var det bara jag som inte var uppmärksam kanske... Sen när jag e klar med den kan jag äntligen börja med twiliht, men det blir nog ändå inte föräns nästa vecka kanske eftersom jag akna var alite seeg på att läsa..;) Men ha det bra guys!! <3<3333

Kommentarer
Postat av: Molle

Har alltid velat ha ett smeknamn ;)

2009-08-25 @ 18:59:01
Postat av: Tora

Hahaha nä du hängde ju inte riktigt med när vi såg filmen.<3

2009-08-27 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0