Tja!

Hallo!!

Igår blev verklige lungn, skolan på em, sen åkte jag och hämtade ut twilight på bea, nice!! Sen drog jag hem käka ngt, för jag var ashungrig efter tidig lunch. Sen Fick jag äran att äta middag hos soffi :) SÅ det gjorde jag , sen skulle hom iväg, så jag drog hem och kolla på friidrotten och cilla galet hela kvällen med malteesers och tutti frutti passion. Jag föjde höjdhoppsfinalen med spänning, och hejjade på limpan. Men det räckte inte hela vägen, men en 5e plats är inte dåligt somhan själv sa:) Idag ska vi cykla till mirre, ska byta om nu och dra till tora. SÅ pussheeeeeeeeeeeeej!!


Limpis<3

Kommentarer
Postat av: soffan

du är alltid varmt välkommen<333 ghooos

2009-08-23 @ 00:52:47
Postat av: Tora

Läs fort.

2009-08-23 @ 18:16:35
Postat av: Anna

vaddå läs fort, vad menar du?

2009-08-23 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0