Sweet summernightrain!

Hej snuttisar!

Idag har jag haft på mig mina nya jeans, fett coola;) Men glömde ta ngn dagens OF, men men.. Ganska soft dag idag, carbonara till lunch, och sen introduktion å ledarskap, kommer nog bli intressant, vem vet?! Sen kolla jag lite affärer, och jag hitta fett mycket snyggt på bik-bok, typ nya lite höstigare saker om man säger så, asfiint! När jag kom hem räknade jag typ 2 mattetal, och sen somnade jag, skönt att sova, men man bllir fett seg sen..men men. Hemmgjorda hamburgare till middag, med lite ticken-flavour a la pappa, mmm.. Sen såg jag kristallen, och sen gick jag ut och sprang i typ 15 minuter, och sen började det regna, och det var så himla härligt!!!! STod ute några minuter extra och bara upplevde;) Det var inte ens kallt ute heller:)!

Nu ska jag duscha, och sen kanske det blir twilight, lägger nog undan låt den rätte komma in efersom jag e så taggad på twilight, och den e så seg och 400 sidor. Okej:) PUSSHEEJ!

Kommentarer
Postat av: Tora

Jag var på popaganda när det började regna sådär mycket, alltså om det var vid tio typ, och det var jättefint för det var liksom mitt i en konsert och alla bara dansade i regnet. fast sen frös jag ihjäl på hemvägen men men.

2009-08-31 @ 17:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0