Still going baerfoot!

Hej hopp!

Nu sitter jag vid datan, har gjort en grej. Nu måste jag ta tag i matten lite tror jag, typ fem-sex uppgifter, sen har jag inga mer som jag verkligen måste göra i skolväg iaf. det känns ju skönt:) Sen ikväll blir det hem till Sara en sväng, om inga planer har ändrats. Igår fick jag skjuts hem av bäckis, och då blev jag sugen på körkort som jag sa förut, hon har typ haft det i tre månader kanske, så jag ska läsa lite bättre i boken nu och så:) Sen har jag börjat läsa twilight också, yay!!!!! Pallade inte ed låt den rätte komma in, det får bli sen när jag inte har ngt att läsa som lockar lika mycket:)

Still loving my hood!!<3


Kommentarer
Postat av: Tora

Eh jag kan verkligen inte komma på nåt att skriva så nu blir det världens sämsta kommentar bara för att upprätthålla löftet. Puss<3

2009-08-31 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0