Stan, here i come!!

Nu har jag spelat mach, vi vann med 6-0 typ, jag fick skavsår, inte lika nice.. Får nog bli en copa-träning imorr, om ens det funkar, hoppas:) Sen fick jag skjuts igen av bäcks, och blev körkortssugen igen, så jag och pappa åkte ut och övningskörde, fett kul var det, för vi körde inne i stan. Typ ringvägen, zinken, mosebacke, och sen ner i en tunnel och upp vd medis. Sen höll jag på att klippa Fredrik Lindström, ni vet sråk-nissen vid ett övergångsställe, nej inte riktigt, men jag missa och stanna, fasta han kunde ändå gå över efter mig och ändå ha ett flow;)

Blev inte hem till sariz, för dom var för trötta för att dom jobbat idag och tjänade 700 spänn!! Fett synd att inte jag unde var med;( Nu ska jag snart äta, men om en evighet kommer det bli... Sen har jag två tal på matten som ett iaf e fett kefft!! Det står liksom att (roten ur 3i) upphöjt i två blir 3(i upphöjt i tvp), men det blir ju endast 3i, ngn som håller med mig!!?? Blir bara ite förbannad!! Speciellt som det inte finns något lösningshäfte till den !!

Okay, pusshej!!<3<33

Kommentarer
Postat av: soffan

stan, som i eminem låten.

2009-08-30 @ 21:45:18
Postat av: Anna

alltid lika kulatt se en kvick kommentar från dig gumZZ<3 dET jag menade var staden asså town. ngt annat vet hjag inget om ?

2009-08-30 @ 23:35:12
Postat av: soffan

haha ja jag är alltid lika kvick! men jaaaaa jag fattade kanske de..........

2009-08-30 @ 23:41:03
Postat av: Tora

Åh kan inte du köra upp snart så att vi kan åka på roadtrip!

2009-08-31 @ 17:28:12
Postat av: Anna

jo, men jag måste ju fylla 18 först....

2009-09-02 @ 20:42:18
Postat av: sara

ja fattade inget av den där matte grejen, du kanske kan förklara för mig sometime eftersom ja inte ska läsa matte e?

2009-09-02 @ 22:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0