Schulen

Idag börjar skolan igen... Känns inte som det dock, men men. Det har varit lite svårt att veta när vi skulle börja, för rektorn säger 13, fast vår kära coach säger 10. Men jag går nog dit till 13. Ikea-katalogen har kommit, och jag har beställt Twilight på eng!!!!!:) Ska läsa. Igår hade jag träning med mina nya fotbollsskor, dom va nicea, bra tillslag och så, men jag fick skavsår, men det hade jag ändå förväntat mig, man måste ju vänja in dom lite liksom;) Träningen va iaf. roliga, fast att det renade och blåste mkt. Sen efter var det spelarmöte, så vi missa busssen, och sen var det 15 min på tågetm så jag kom inte hem förräns kl22.30 eller lite efter fast träningen sluta 20.30. !! Igår köpte jag ett par coola jeans på HM, och en verklige rosa kofta kan man säga;) Idag nu ska jag nog gå till pappa och hämta ett linne, och laddaren till min mobbe eftersom batteriet typ e slut. Ikea-katalogen har förresten kommit också, yay! Sen ska jag såklart kolla lite på friidrotten också, och en dusch kanske, vi får se;)

Puss och Kraamen<3

Kommentarer
Postat av: Tora

Asså hahahaha IKEA-katalogenx2.

2009-08-20 @ 09:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0