Schtek

Idag har jag magda och hennes mami varit på björnö och glassat, asnice, sola, läsa, bada, kan det bli mer relax? EN av de mest avslappnande saker som finns tycker jag, vad tycker ni? Sen fck jag asgoda hambburgare där me:)! Nu ska jag duscha, kolla när jag ska åka till träningen imorrn, och sen kanske läsa lite, och sen sova, kommer bli sent, ska upp innan sju med höna n immorrn , men det stör mig faktiskt inte så mycket, bara att go with the flow liksom, palla klaga på allt.. ajja, sov gott sweetisar och njut av det goda;) <3!


Kommentarer
Postat av: Soffan

åh åt du hamb-burgare!!! :D

2009-08-10 @ 12:16:33
Postat av: Tora

Verkligen schtekigt. Och det var liksom lite av en ordvits för både du och hambisarna var ju det.

2009-08-12 @ 21:29:09
Postat av: Anna

Fin blogg du har! ;)

kram.<3

2009-08-14 @ 16:57:15
URL: http://annaasante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0