Perssa!!

Nu har jag, pappa och T varit och sett den nya beck-filmen, den mest påkostade av alla beckar läste jag. Man lider med perssa, men å  andra sidan gläds man för honom. Jag ska inte säga för mycket, men jag hoppas att det kommer flera fortsättningar, jag vet inte om det ska det, men jag hoppas, det här var iaf. nummer 25 i raddan.

Förövrigt idag har jag grillat korv på älta-festivalen, kul:) På fm va jag med Sara och Sofia meee.

Saris och Soffis:)

Sen åkte jag och köpte en myysig tröjja, den lyser verkligen, men den e coool;)

 

Nu ska jag ta en snabb dusch och sen slagga eller läsa eller ngt, blev fett taggad på körort idag, så jag kanske ska läsa lite i körkortsboken:) PUSS

 

 


Kommentarer
Postat av: soffan

fan av nice hoodie anna!!!! <3

2009-08-30 @ 17:24:27
Postat av: Tora

Persa<3

2009-08-31 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0