Fraitag:)

Äntligen fredag igen med lite ledighet;) I torsdags efter skolan började kände jag bara att neeej, jag vill ha mer lov, så jävla seegt! Men igår hände ngt, jag kände mig nästan lite taggad, jag menar, jag vill börja köra igång så att man får det gjort som ska vara gjort;) Vi fick en ny lärare i fysig som verkade bra faktiskt, så det e ju bra:) i torsdgas kväll va vi hemma hos sara och fira emelie och sara, mycket myyzz,... Igår var det skola, mvträning, träning, och sen åkte jag hem till sofia och kolla lite tv. Sen var det hem och sova:) Men så otroligt skönt att inte behöva göra några läxor så att man kan sova på sovmornarna, Sen att vi har fått ica på matkortet e ju inte heller fy skam;)

Idag ska jag nu snart käka, asså redna liksom. SKa gå 10.55 hemiftån eftersom jag ska med tuben 11.05. Sen blir det skola, tror jag slutar vid 16 kanske, Men sen från höstlovet kommer vi inte ha något projektarbete assså lektioner, så då kommer schemat bli ännu niceare;)


Helt sjukt grym, lilla boltis! <3


Ok men nu ska jag fixa mat, puss och hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

nu har du messat up dagarna annis :( vi firade oss i onsdags t.ex :P

2009-08-21 @ 10:35:12
Postat av: soffan

BOOOLT!!!! <333333

2009-08-21 @ 16:27:24
Postat av: Anna

jaja, jag menar onsdag...

2009-08-22 @ 12:34:05
Postat av: Tora

Bolt<3

2009-08-23 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0