Fek A ;)

tjeana!

har slutat för dagen, precis ätit. Sista lektionen var första lektionen företagsekonoomi. Det verkar asintressant och kul, hoppas det är det?:) Vi fick göra en affärside, och vi gjorde om en internettjänst som skickade hem varorna så man slapp åka och köpa:) Sen skulle jag åka och köpa ett till block, för jag kom fram till att fysik och kemi behöver varsina egna eftersom dom e stora och går på helår. Därför tog jag bussen, som jag trodde skulle gå till medis, men tydligen inte. Den typ svängde åt ett annat håll för att det var ändrad färdriktning, jag ba ok?! Så jag ended upp på tjjärhovsplan, och tog bussen til slussen, och sn tuben till medis:)

Trodde att jag skulle få en nice dag på torsdagen tidiga veckor, men 16 pajaser i klassen tog om bra tiderna som e fm, så jag blevaslack, men vad ska man göra liksom?! Fett kefft, men ajja, jag har ändå tidig träning så jag måste åka på dirr från skolan, men om vi inte kör samma grupper på kemin kan det ju bli bra faktiskt kanske? För det  här gällde ju bara fysiken ju, hmmm... och det skulle typ vara bra då, för med fysiklabben hinner jag ändå till träningen:) Så borde vi göra tycker ag iaf.! Imorrn e det bara kemi och matte, tror jag ska kolla lite i matteboken:)

Nu ska jag kolla bussen till träningen, sen ska jag ut och schteka;) PUSS




Kommentarer
Postat av: soffan

kul med träning!

2009-08-25 @ 18:55:14
Postat av: Tora

Men varför gick du inte bara tjärhovsgatan? Då kommer man ju till Mediz...

2009-08-27 @ 19:46:34
Postat av: Anonym

ja fattar inte alls vad du menar med skolgrejen.. du får väl förklara när vi ses ngn gång :D

nu e ja hemma från utö iaf, men du svarar inte på mitt sms :(

2009-08-28 @ 18:19:51
Postat av: Anna

Välkommen hem Sara!

Tora: Ja det kunde jag kanske hagjort, men jag har typ bara gått dr en gång, så jag vsste inte riktigt, funtade på att irrar runt, men nej..

Sofia: Japp!

2009-08-28 @ 22:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0