Ändå myyzz med lite kvällsregn;)...

Idag ville jag ju som sagt åka och bada, även om jag hann med ett fm dopp ute på bullandö med Nina och Mallan,, som dock ej badaade, men jag ville ha mer. Ringde maggan och sariz, men ingen hemma. Då kom T hem, så vi bestämde oss för att ta bussen till mirre. Det var soligt och vi bada, sen sola vi oh läste. När vi skulle fika började det bli riktigt burrigt, för det bar som ett vitt tjockt dis som blåste in över himlen. Vi äkte hm 2 tim innan, bussarna går ju så.. Sen käka vi indiskt til middag, men dom hade höjt priserna på alishan, och vi gick där i godan ro med endast 5 kronor marginal.. Men snälla som dom var bjöd dom på fem kr plus ett naanbröd:) Fast dom hade höjt den rätten vi skulle ha med 15 spänn! bara sådär! ajja.. Sen kom några släktingar, och vi chillade och glodde på friidrotts VM. Bolt äger ju!, så jävla kul! Ni som vet fattar;)

Nu ska jag kolla lite på datorn, sen kanske läsa, och se sova, ändå ganska skönt med lungn kväll när inga kompisar ehema ibland.. Nästa vecka blir det nya fb-skor tror jag:)!!

Puss-godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! :)

kram.<3

2009-08-16 @ 13:17:36
URL: http://annaasante.blogg.se/
Postat av: soffan

jamen jag sa ju att det skulle vara en ny meny!!! ;)

2009-08-16 @ 19:16:27
Postat av: Tora

Varje gång du skriver T så tror jag att det är mig du syftar på så jag ba: "Men hallå, jag var ju i Götet och åkte inte buss till Miro." Men sen fattade jag.

2009-08-16 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0