..-

Tjo!!
Idag var det skolan, det var väl ok!, meen jag paallar inte, jag vill ha meer sommarlov!! Men vad ska man göra, det e iaf,. sista året. Eftsr var jag iaf. i stan och så med sofia köpte glass, mm. Sen träffa vi  Sara och handlade, och sen drog jag hem och käka:) Nu ska jag till Sariz om ca 20 minn, ska fixa lite käder och så. Imorrn börjar vi 13.45, sen e det mvträning och vanlig träning och sen hem iggen. Ändå lite snällt av jensen att låta oss slippa det som ligger på a-tiden och individuella valen, tack ändå, nästan som sommarlov denna vecka med hoppas jag . Ajja, vad ska man göra??


Två checka lapplisor;)


Ebba Von Sydow med sin cykel.


Jag älskar att det e friidrott på tv och sen kommer det vara em i fotboll, det får mig att känna lugn och bli glad faktiskt!
Se ya mates!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Tora

Men vänta vad konstigt, såg ni två lapplisor igen eller var det de som vi såg?

2009-08-20 @ 09:48:03
Postat av: Anna

hah, nej det va dom som vi såg;)

2009-08-20 @ 11:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0