Weey!!

Nu är det tre dagars looowwv! kan man säga..
Ikväll blir det eld för den rätta känslan, och sen sova hos Sara? Fast har träning imorn kl 10, så det e upp med hönan som gäller, aja, sen kan man ju vila hela dan. Men jag har risifrutti, så jag kan äta det till frukost, så behöver jag inte fixa så mycket, det e ju narre.

M¨åste bara säga den roligaste komerntaren idag, asså jag börja garva, fast jag hade ingen att garva med så...men iaf.
En hundägare med en väldigt liten hund står på ringvägen i södra stockholm och rastar sin hund och säger:
- Nej men, vilken liten korv, Alfred. När hunden har bajsat. aaa, jag tyckte iaf. att det var askul!

Nu ska jag skriva hälsoanalys, hänga en tvätt och sen fixa lite med magdas present. plus kolla tiderna på sl till imorrn:)

Ta det lungt, SE YA FOLKS!


Kommentarer
Postat av: Tora

Hahahahahaha! Shit vad kul, jag skulle vart där! <3

2009-05-01 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0