Våren är här, i våra mörka länder, kom låt oss ta varandras händer för våren är här!

Jag tycker officiellt att detta är den första riktiga vårdagen! Jag och sofia skaka hand på det:)

Idag skrev jag först svenska nationella, det gick väl hyfsat, ma vet ju inte förräns man får tillbaka det. Jag valde nr...hmm..den oom film iaf. jo nr 8 var det, för jag kommer ihåg att jag skulle visa det på fingrarna för nina och hon va inte riktigt nöjd med min konstallation;) Jag gick runt halv tolv tror jag klockan var, och åkte hem och käka och kolla på andra avve såklart, bra Ulla äntligen! Sen åkte jag och sofia till rusta i kungens kurva, för jag skulle köpa en parfym, sen gick vi till hm där jag köpte en halsduk och en ny vårjacka för endast 150 spänn, det var rea!! Sen gick vi till skopunkten, eller det var tvärt om ordningen, och då köpte jag nya skor, för jag tappade bort min ena tygsko igår, så jag köpte nya, vita som lös utav bara helvete.

Sen gick vi till ikea och slaggade lite i den runda sängen, sen gick vi och köpte pizza och havreboll och pralin. Och plånboken som jag fick av emelie e fett bra!

SEn tog vi bussen till slussen,..nej till centralen och sen åkte vi till globen, där köpte jag ett par tights, det blev mycket handla, tur att jag hade väskan med mig:) Och sen var det i ilfart hem till middagen, tacos, mums!

Idag kändes typ som en fredag, jag slutade innan lunch och kunde göra vad jag ville hela dan, för att jag inte hade ngn träning på kvällen,  rätt chill. Men nu ska jag skriva klart mitt cv, och sen kolla upp lite oika utbildningar, och skriva ut individuella val-blanketten och fylla i. Det blir nog matte e, svenska c, företagsekonomi och rättskunskap, det gick int eatt läsa språk steg 5 och matte e, båda två, och det enda jag kommer få ut av spanskan är ju meritpoänget, så jag tror jag skippar det. Ikväll har sverige match kl 8 tydligen fick jag veta av min käre bror, dock endast träningsmatch, men enjoy!

Tora, krya på dig, Sara, bra att du fattat hur man gör nu;)

PUSS på er alla och kom ihåg, våren är här!



Här var typ en färdtjänstbil som hade manglat en lyktstolpe på ringvägen, hur kan det ens hända?!



En vårig Sofia  i ett vårigt kunges kurva:)



T-centralen, tänk Helsingborg...

Kommentarer
Postat av: emp

gud vad fint

2009-04-01 @ 21:37:09
Postat av: soffan

så JÄVLA het! med betoning på "ä". om ni fattar. men det var en najs dag anna! :)

2009-04-01 @ 21:55:35
Postat av: Tora

Vad menar du med "bra Ulla äntligen"?!? Hon var ju asjobbig. Eller vänta, började hon i aa (anonyma alkoholister asså, inte andra avve...) sista kvarten eller? För jag såg inte hela.

2009-04-02 @ 19:03:02
Postat av: ss

med risk att låta som en desperat bitterfitta: Varför ringde du inte mig o fråga om ja ville följa med till kungens kurva? ja hade så otroligt tråkigt den eftermiddagen

2009-04-10 @ 00:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0