vale

Tja!
Idag var lungn dag, sovmorron, började 9.35 och slutade 11.05 typ. Fett soft. Jag åkte till gullmars , köpte en dricka och en banan för mina matpengar och drog hem. Nu har jag käkat godaste kyklingwoken som mamma gjorde, mums! Och med lite ketchup på också. Nu ska jag plugga. Det e skönt att man kan göra det utan någon press, för nu e det ett tag tills provet, iaf. typ 1 eller två veckor, den här veckan har vi typ ingenting. Men då måste jag komma igång snart, inte bara sega.

Igår var jag och kirrade nya mvhandskar, dom e bra hoppas jag, hade dom på träninen sen, och va nica::). Dock fick jag en boll rakt i nyllet, doch inte jättehård, men ändå så att det kändes nämnvärt på nosen och överläppen:(

Idag blir det som sagt plugg, packning, käk och träningen, sen ska jag hem till papa. Jaa, jag har inte så mycket attskriva
 faktiskt.,.. men jooo, så e det.

Texten ovan kom lite på villovägar, men pallar inte fixa:/

Kommentarer
Postat av: soffaaa

varför har jag blivit så feeeeeeeet? jaja men anna, man kan inte ha kerre på woooookis! Big NONO Fucking NO!

2009-04-21 @ 15:19:50
Postat av: Tora

Verkligen BIG nono med kerpa.

2009-04-21 @ 16:00:32
Postat av: Anna

Du är inte fet.

men egentligen var det jordnötssås till, men mamma hade gjort en matlåda, och såsen va slut, så då fick det bli kerre vet ni. Det var några gröna saker som också va ganska goda att ha ketchup på, men jag åt mest bara kycklingen och mini-majskolvarna. Det va fett gott, och med äggnudlar till.

2009-04-22 @ 14:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0