Nighty night!

Tjoo! Har Varit och tränat nu, kommer typ hem vid halv 10, och då e det nästan sova på dirr. Börjar ju 8 imorrn med gympa, men det e på ip, så det e fett nice och nära ju:)

Måste kolla lite spanska nu också, känns som att jag inte hänger med på vad vi gör riktigt pallar liksom inte, hörövningen gick piss sist fast det gjorde den typ för alla, men jag svara inte ens på alla frågorna, och det har typ aldrig hänt!, vet man inte svaret så gissar man ju, men nu gick det inte riktigt, aja får se hur det går, kan ju hoppas att det gick så för alla så att han fattar att det var för svårt.

Nu har jag ingen träning på ons eller tors, så det e bra, plus att jag kan vila mitt knä lite eftersom jag fick lite ont i det. Idag körde jag med gamla hederliga copa asåå dom rocklar fett jämfört med umbro, fast de e ändå helt ok nu, fast jag får typ värk i foten av dom, men jag hoppas att det går över.

Imorrn e det som sagt först gympa, sen typ spanska och svenska och matte tror jag. Sen ledig kväll, men då måste jag typp påplugga känns det som, nej men lite matte och lite fysig, och sen måste jag skriva hälsoanalysen också, ska nog ta tag i det mest eftersom den ska vara inne på sönda, och jag vill inte behöva göra den på vaborg eller sista på söndag. fy!

Asså hatar man inte bara personer som bara pratar om sig själv, inte säger hej, inte släpper in folk tror att dom e snygga fast dom inte e det. Och sen såna som dömmer folk, okej nu kanske jag dömmer de som dömmer, men det är så jävla segt att lyssna på folk som snackar skit om andra som de inte ens sansträngt sig för att lära känna! Dom har väl ingen som helst aning om hur den personen är eftersom dom inte känner varandra, tycker bara det är så jävla drygt och fegt!

Sen vilL jag bara ge en puss till Sofia för hon e så gullig och fixar här och där:) <3 PUSS


Cool brud!

Kommentarer
Postat av: soffan

jag gillat att du smashar upp massa nica bilder på mig när jag var liten! <3 jag vill ha fler! vi borde göra ett gemensamt facebok album! med massa oldies! ;) :P

2009-04-28 @ 22:58:40
Postat av: soffan

jag gillat att du smashar upp massa nica bilder på mig när jag var liten! <3 jag vill ha fler! vi borde göra ett gemensamt facebok album! med massa oldies! ;) :P

2009-04-28 @ 22:59:00
Postat av: Tora

Hahaha Anna, när jag var hemma idag kollade jag ut genom mitt fönster. Då såg jag en hel folksamling på er studsmatta och jag bara va fan är det där för okända snorungar som har smitit in. Men sen såg jag Tompa mitt ibland dom, så det var väl hans pals. Nu ska jag sova. Natti<3

2009-04-28 @ 23:44:49
Postat av: Anna

Ja det var väl:) Ja det borde vi sofia, men du vet att det där egentligen e dina bilder?

2009-04-29 @ 11:31:38
Postat av: sofia

haha ja, det skulle vara konstigt om du hade bilder på mig när jag var på mallis.... :P

2009-04-29 @ 17:11:02
Postat av: sara

tänker du på ngn speciell som dömer andra?

2009-05-03 @ 15:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0