Tjoho

Helloww!

Igår va jag med sofia och sara hos sofia, vi kollade på en film som var fett seg med john malkovic, för man fatta ingenting, fast jag såg inte texten och hörde inte vad dom sa, men ändå. Men sen när den va sllut så slog vi om till tvn, och då var det "the beach" ,och denva asbra tyckte jag iaf. :)

Idag ska jag nog åka till stan, lr ngt, har ingenting som jag verkligen måste göra, så det känns riktigt nice. Har varlit lite dålig på att uppdatera på senaste tiden, men det var bara för att jag hade saker i skolan förra veckan tills igår som jag behövde ägna min lediga tid åt. Men nästa vecka har vi inte mycket tror jag , så då ska det bli ändring:)

Igår när jag skulle gå in genom dörren till skolan fastnade en annan med sitt armband ärmmudden (eller vad man säger) till min jacka, det var ite komiskt, men det löste sig.

Jag har kommit på stt jag ska börja läsa mer böcker, bra va? Jag ska typ läsa varannan på engelska och varannan på svenska, det kommer vara fett bra för enelskan tror jag, typ ordförråd och ja liksom hur språket är, så det ska jag försöka göra. Och sen vill jag läsa dom andra Stig Larsson-böckerna också, men det kanske blir i sommar, får se..



Snart är det studsismattan-time :)!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jag känner att jag måste kommentera allt! men tora var ju faktiskt med....

2009-04-19 @ 16:27:21
Postat av: Soffan asså däruppe (eller nere)

FETT SEEG KAN DU VA SJÄLV CP

2009-04-19 @ 16:27:58
Postat av: Tora

EEEHHHHHH precis, jag var faktiskt också där.

2009-04-19 @ 16:49:07
Postat av: Anna

oj, ja det e klart du var. och fett segt var inte menat till dig sofia, eller försvarar du filmen?

2009-04-19 @ 21:45:40
Postat av: Anonym

nej asså skit samma! men sen vill jag bara att alla ska uppmärksamma om hur bra jag hoppar jämfört med resterande i gruppen. Vissa skulle säkert peka på att bilden i denna sekund ger mig en viss fördel, Men jag skulle vilja slå bort den kritiken och bara fokusera på mitt hopp. Jävlar vilken schvung!

2009-04-20 @ 20:33:15
Postat av: Asså sofia....... däruppe

2009-04-20 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0