Sweeta lov

Hej, nu har jag inte skrivit på typ två dagar, men jag  har haft massa saker att göra hela tiden, så det är därför. Låt oss börja från början:)

I fredags var en solig och mycket vacker vårdag. Jag klev upp och åt lite frukost. Sen mötte jag emelie och sofia vid enskede gårds tbana, emelie blev sen som vanligt;) Sen tog vi tuben in till slussenoch bytte sedan och åkte till ....hornstull?, iaf. till sofias skola och "lämnade av" henne där:)

Sen gick jag och emelie och skulle hitta någonstans och äta. Först gick vi in på ett mysigt litet ställe, men dom hade typ bara mackor och västerbottenspaj där, så vi gick vidare. Sen gick vi över en bro, som jag inte vet vad den heter, men vi kom fram till att det var den tredje efters skanstullabron iaf. Det var väldigt härligt väder, sen träffade vi en ant och skänkte lite pengar tilll sos barnbyar. Men vi hittade inget matställe där, så istället tog vi tbanan till slussen och sen 3:an därifrån, och så åt vi indiskt tilll lunch, det var asgott! Sen traska jag till skolan, och va där i ngra timmar, fast vi fick sluta 1,5 h tidigare än vi skulle, för emil var lite stressad och så skulle alla lämna in sina individuella val, jag valde iaf svenska c, matte e, företagsekonomi a och rättskunskap.

Sen på kvällen hade jag träning, kom hem typ vid halv 10, käkade, och gick till emelie och körde lite guitar hero. Men jag hann inte vara där så länge, för jag var astrött och skulle upp med hönan nästa morgon.

På lördagen hade jag träningsläger. Jag hade fått ett uppdrag som hörde till inkilningen att när tränarn stod och pratade och alla var tysta och stod i en ring, så skulle jag springa i i ringen och säga -skjut då, skjut då! och slnga mig. Det gjorde jag också, och ingen fattade någonting första gången, men sen var det ganska obvious när flera började med sina grejer. Daen var iaf. så himla nice. Vi kunde spela i shorts och tshirt och sen kunde man igga och sola på planen utan att det blev kallt, en riktig höjdare.

Sen efter träningen skulle vi ha inkilning hemma hos madde. Vi var tvungna att öva på vår dans emellan träningen och det, men jag tycer ändå att vi fick till det ganska bra,och med vit skjorta, slips, glajjor och hattar, var vi ändå ganska lika EMD tycker jag:) Sen åkte vi hem till madde och käka, och nästan alla var där. Sen skulle vi då också göra en massa andra saker. Typ få en menng som man skulle fortsätta att prata om och man inte fick tveka, ni vet?, jag fick, "när jag gick vilse i sraffområdet..." men jag tycker ändå att jag löste det gaska bra.:) Ja och så fick vi göra lite andra "roliga" saker;). Men vi var ändå klara i ganska skaplig tid, och jag var så himla trött redan vid 8snåret, men vi 12 ca la jag huvudet på kudden och släckte lampan.

På söndagen var det också uppstigning vid 8 och iväg för att träna. Det var två träningar, men jag glömde mina fotbollsskor hemma, det enda som jag verkligen behövde, så jag lånade att par andra som jag fick skavsår av, men ändå. Sen komma mamma med skorna till andra passet, så det var suuper:) I lunch körde vi land och stad, och mina låtar ägde. Sen var det träning igen, som avslutades med en tävling. Jag och jess kom tvåa i svå tävlingar, så vi borde fått någon bonus för det, men sen var det fotbollsgolf i finalen,och då vann vi tyvärr inte, men ändå ganska skapligt:)

Sen vare dusch och hem och middag. Sen drog jag till sofia sara var där, och sen köpte vi godis, och det var helt otroligt, för båda våra kosta 26,47??!!!! Det går ju typ inte!! men iaf. Vi körde ett tärningsspel, och jag ägde alla, även om resultatet inte visade det;)  Men sen började jag må illa för jag hade väl ätit för mycket godis, och jag ville bara hem och sova. Men nu är jag kry igen:)

Idag blir det träning till kvällen, men innan dess vet jag inte, kanske ska öppna min solo som jag inte hunnit öppna än, jaaa!

men nu ska jag bruscha mina bizzingar, let´s go!

Och sofia, ja jag såg att det var kate winsle,, men jag glömde säga det;)

Kommentarer
Postat av: soffan

ofta!

2009-04-06 @ 19:43:34
Postat av: sassi

haha, som om du ägde alla! JAG ägde hela årsta, kan ja säga :P

2009-04-10 @ 00:18:54
Postat av: Tora

Det här var nog ditt längsta inlägg hittills. Men så var det ju väldigt uttömmande också. :)

2009-04-12 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0