Sjuk..

Jag har blivigt sjuk liksom, så jäkla typiskt nu när det är lov, men men. Idag har jag varit och gått igenom mitt sommarjobb, det var upp tidigt, så jag e ganska trött. Sen åt jag lunch med paap, indiskt, mmm.. Sen köpte jag en fet klocka, och sen åkte jag hem. Och så köpte jag också en rosa försvarets hudsalva:)

Nu har jag försökt röjja lite i mitt rum, men pallar inte. Vill typ bara sova, men det känns lite ovärt att sova bort hela dagen?

Igår skulle jag och sofia köpa blåbär till sara. men när vi hade gått typ halva vägen så upptäckte vi till våran stora förfäran att ingen av oss hade dem. Så vi var tvungna att gå tillbaka till mcdonken coh fråga efter dom, och som tur var så fanns dom där bakom disken. Puuuh, för annars hade vi ju fått betala 30 spänn till för at köpa nya. Sen drog vi och lämna dom och jag drog hem för att sen åka till träningen. När jag sedan kom dit visade det sig att det inte var någon träning eftersom det var typ fyra stycken som var friska. Så vi drog hem igen, och kom på att 811 ochså gick vid hel, så då tog vi den istället, fast vi fick kubba som fan för jag var lite seg.

På fredag ska det bli 15 grader, mina vänner. Något att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: sassi

tack så mycket för att ni gjorde er sådant besvär för lite blåbär :D men det blev jättegod smothie!

2009-04-10 @ 00:22:45
Postat av: Tora

Klockan är verkligen FET

2009-04-12 @ 18:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0