Sandharbour

Tjjaa.,!

Idag har det inte hänt så mycket kul, men men. Typ Övningsköra, en tripp till stan för jag skulle köpa en äggkokare lite snabbt, men dom ju asdåliga, så det blir ingen. Sen övnningsköra och litte pluggish. Det e ju sista dagen på lovet idag, men jag tror jag bara har en lektion imorrn, så det blir nice iaf. dock måste jag typ plugga hela daen, men men, smällar man får ta.

Igår var jag, Sofia och Sara i Sandhamn:) Glada i hågen tog vi saltsjöbanan från slussen för att slutligen stiga av på den önskade destinationen, saltsjöbaden. Sagt och gjort gick vi ner till hamnen där båten väntade, vi fick dock ocså vänta ett slag, men vad gör det en dag som denna? När vi sedan ska betala på båten och säger att vi ska till sandhamn säger han i kassan typ - Hur kunde ni lista ut att vi skulle åka dit? Asså han sa det seriöst. Tydligen stod det antagligen fel på deras hemsida, så det var typ fel påt lr ngt, men då fick vi åka gratis på den och sen byta til en annan båt. Dom var rtktigt hyggliga ena. Sen va vi iaf. framme, och där såg vi vad vi tror var Ola och Noomi Rapace, fett coolt ju!!? Sen chilla vi där i ett par timmar, asnice, kändes nästan som sommar! Sen bar det av hem igen, och man blev riktigt dåsigt trött på båten. Sen var det buss till slussen som vi gladeligen stod i mittgången på hela resan, typ 50 minuter, yay! Men vi körde en lek, och visst ägde vi leken och alla andra på bussen?



On the subwayy!





Morgontimmar i Saltsjöbaden..



Sofia



Sara



Jag, and...



...mina skor, visst e dom fina?

And I´m out



Kommentarer
Postat av: soffan

njä, ägde skulle jag inte vilja kalla det ;) men det var en nice lek!

2009-04-14 @ 15:54:57
Postat av: Tora

Bra att du var så väl inpackad!

2009-04-14 @ 18:01:01
Postat av: sassi

men va faann!! du kan väl bemöda dig med att lägga ut bra bilder om du överhuvudtaget ska ha med mig i din blogg..

2009-04-15 @ 17:25:48
Postat av: soffan

men vafaan. asså sara? man ser ju typ inte ens henne. vad är problemeet?

2009-04-15 @ 19:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0