Memories that remain

Heej alla:) Just nu är jag bara "living the drrreeeeam". Nej, men jo faktiskt lite. Idag glassade vi runt på kastellholmen och slussen i solen och det var ju typ som sommar. Riktig nice. måsar,kamera, solblillor, shorts, tshirt, glass, kyckling, läsk, båtar mmmja, och mycket ,ycket mer:) Det var iaf. riktigrt trevligt girls:)

Imorrn blir det sandhamn, skärgården på sommaren i all ära, men ingenting slår den under påsken alltså, nej men jag har typ aldraig varit där på sommaren, men aa, vi får väl se. Vi vet liksom inte om det finns några affärer, så man får väl ta matsäcken då, just et , ska smsa sara om det nu så hon inte kommer dit tomhänt, vore lite förödande att svälta en hel dag va?, lite robinson på sandön liksom, kanske a kul det med, men låt oss inte prova det.

Nu ska jag ta nezeril, och sen ska jag göra i ordning mig inför natten, och jag måste läsa en bok på engelska till tip torsdag, helst tisdag också, så jag ska göra det nu då. men ingen mer skolsnack nu, det löser sig.

So long suckers! SWweet dreams though..


Summer, here we come!! Yay!


Kommentarer
Postat av: Tora

Yeah det var mys.

2009-04-12 @ 18:00:41
Postat av: soffan

EEEEEEEEEEEY vafan??? du kan ju inte bara ta bilder sådär! Nog med att facebook numara ägen den! hoppas du åker fast för olovat användande!!!!

2009-04-12 @ 23:25:28
Postat av: Anna

eý vafan, du tog ju min bild på dig i kungens kurva oxh la ut den på din bdb, om jag inte kommer ihåg fel?

2009-04-13 @ 10:45:20
Postat av: soffan

FUCK YOU

2009-04-14 @ 15:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0