Lunch

ja igår var jag astrött hela dagen, gjorde typ ingenting.. Sen hade jag träning på kvällen och då blev jag lte piggare, så efter den åkte jag hem till Sara där Sofia var också, och jag fick en jättegod pirog:) Sen gick vi hem ganska tidigt och slagga.

Nu står jag och kokar gröt, den e typ klar, så jag ska äta den nu. Sen kanske jag drar till goben med Sofia antagligen, ska köpa ett par byxor förhoppningsvis:) Men visst är det en fiin dag idag!?

Sen blir det träning ikväll ju, och sen ska jag hem till pappa:) Fast jag har i och för sej lite ont i halsen, men jag tränar nog ändå, får köpa halstabletter på apoteket också.

Men nu ska jag äta, so long, ha en solig daag:)!

Kommentarer
Postat av: Tora

Man får liksom följa din sjukdomsutveckling. Här vet du inte ännu vad som komma skall.

2009-04-12 @ 18:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0