kul

kul att någon kollar in, inte en enda besökare på två dagar, inte ens mig själv....

men iaf. Idag va en fett nice dag vädermässigt bl.a. men tacobar var riktigt mums faktiskt, och jag har upptäckt att det finns sås som man kan ta extra, det e ju asbra, sätter lite krydda på tillvaron det. :) Sen var det idrott på kanalplan, men vi kom dit typ en timme för tidigt, och inga omklädningsrum var öppna, så vad gör man?... vi gick till Frans och bytte om där, och Nina var väldigt rädd under hela trippen. .;) Sen spela vi fotboll med några i ettan som trodde att dom var bra, men det var dom också, ganska. Sen när vi typ hade spelat en timme och var aströtta och törstiga skulle lektionen börja, och då var det fotboll igen, men det va kul ändå:) Sen var det tester som man kan bajsa på i hettan, det var inte kul!

Imorrn drar jag till gotland, match:) hoppas det blir nice.

NU ska jag lägga in pastan i kylen, och sen sussa, upp typ halv 8 imorrn, men menn. Hadet


Kommentarer
Postat av: Tora

Blev det snabbmackisar?

2009-04-25 @ 10:44:47
Postat av: Malin

Jag tror att vi alla var smått rädda under Frans trippen :P vi blev ju utstirrade

2009-04-26 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0