Gotland med flera

Hejj!

I helgen har jag varit med laget och spelat match på gotland. Här finns en länk:

http://www.helagotland.se/sport/artikel.aspx?articleid=5149298

Det var iaf. askul. Matchen var väl kanske ingen höjdare, men vi kämpa på bra i slutet, och resultatet blev 1-1. Vi åkte ner på lördag morgon med 8-båten, och innan dess var det ju pendeltåg ut till Nynäs. Sen var det båt i tre timmar , och sen bil i en timme innan i kom frem till planen. Mamma var på gotland halva den här veckan, så hon kom också och kollade. Det var ganska mycket publik  där, e dåålig på att uppskatta, men det stod längs hela planen och en liten läktare var fylld. På kvällen var det lövbiff med pommes, och sen var det fri tid. Vissa spela bowling och sen gick de ner till visby. Men vi som var under arton stannade på kanonen och jaa, snacka och spela kort typ. Underligt hur tiden flög iväg, för den var dom hemma igen. Sängen klockan 02:30 och upp 06:30. Alltså 4 timmars sömn, snacka om att jag var trött. På båten var det inte mycket folk. Jag gick upp på soldäck och bakom en vägg var det sol och lä, och jag höll typ på att somna två gånger, eler så var det båten som ryckte, och det tror jag inte. Sen hade vi gissningslek och ja lite allmänt,. När vi kom avbåten var vi lu långt ifrån hemma än, och pendeltåget gick om 40 minuter, så det var bara och vänta, med en glass också:) Sen bar det av hem, och jag fattar inte varför man måste byta i västerhaninge liksom.,? kanden inte bara gå på dirr in till centralen?! Hade askul hela helgen, även om det var mycket resa och trötthet:)

 Var hemma vid halv 2, 2 ca, och sen chilla jag hemma och i parken med sofia och Karin fett kul. Vi hade en lite photoshot, kan man säga, för sofia vill göra en ny header till bloggen, så snällt <3 förlåt att jag var lite sur igår, men jag var aptrött. Ser fram emot en ny och härlig skolvecka:) So long!





Kommentarer
Postat av: soffan

men varför la du bara upp en bild?? :(

2009-04-27 @ 13:32:23
Postat av: Tora

Åh jag önskar att jag också var med på er photo-shoot. Men det blev verkligen as-bra!

2009-04-27 @ 19:39:28
Postat av: sssss

gud va söt bild annis :)

2009-05-03 @ 15:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0